Ordspråk

Ost ost ost, jag har inte haft en "egen" ost på hur länge som helst. Sen när jag stod där i Ica och såg det fina röda pappret som omgav osten kunde jag inte låta bli, jag slog på stort helt enkelt. Nöjd? Det vettisjutton, har inte provat den än men förväntningarna är höga. När jag gick hem med mitt gods och gick förbi ån där ankorna glider omrking kom jag på att jag hade köpt bröd. Så jag bestämde mig för att stå där ett tag tills alla ankorna fick varsin brödbit, det gör jag aldrig om för fy vad kallt det var!

Det förvånar mig alltid hur smarta och kloka en del människor är, inte för att jag går runt och tänker: vilka jävla puckon jag umgås med. I don't. Idag var det Aces tur att förvåna mig, våra samtal brukar inte vara så djupa eftersom han bara är allmänt knäpp. No offence to you :)
Jag höll på att dissa honom för att han fotade med sin mobilkamera och bla bla. Sen sade pojken något riktigt bra:


- Lise, kära du... det är inte kameran som gör fotografen

Oj vad han steg i mina ögon, sen sjönk han totallt när han fortsatte sina ordspråks med "En stor kuk är ingen tröst i en fattig familj." Haha liksom what the fuck? Den får jag nog ta och sulta på ett tag.
Nu ska det lagas mat för en hel armé, tjohej!


Kommentarer
Postat av: idaw

"En stor kuk är ingen tröst i en fattig familj" "Den får jag nog ta och sulta på ett tag." hahahaha!! jaa sulta på den du ;)

2008-12-18 @ 16:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0