Oh I believe in yesterday

Jag är alldeles död, helt utslagen. Eller inte riktigt men jag orkar fan inte röra på mig, skulle betala någon så att den går och handlar åt mig för jag har verkligen ingen lust att gräva mig fram genom snön. Vi stängde caféet igår, firades med utgång! Det var en rolig kväll fylld med smällkäftar och kärleksfulla förklaringar, haha, tyvärr slutade det en aning tidigt för mig. Jag är skyldig Sofie en påse! Men nu måste jag vakna innan Soffan och Gemet kommer, Shutter tonight...jag skulle lagt in en bild på omslaget men när jag sökte på det sket jag nästan på mig så vi skippar det.

Yesterday, all my troubles seemed so far away
Now it looks as though they're here to stay
Oh, I believe in yesterday


PS. Jag åkte inte taxi hem Emma!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Hur kom du hem?

2008-12-13 @ 16:24:29
Postat av: Sofia

2008-12-15 @ 16:28:57
URL: http://signera.blogg.se/
Postat av: Sofia

Oj sorry :P Shutter var jätte bra. Fan jag som somnade vid halv 7 (innan allt bra kom) :D Men det var trevligt med chokladpuddingen och The Hills :D Mysigt (:

2008-12-15 @ 16:30:23
URL: http://signera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0